Home

Klachten

Bent u niet tevreden of heeft u een klacht? Wij horen het graag!

Alle medewerkers van `t Gerack doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kunnen er situaties ontstaan waar u niet helemaal tevreden over bent of u een klacht over wilt indienen. Dat kan bijvoorbeeld gaan over de dienstverlening, zorgverlening of de bejegening van een medewerker. Mocht dit zich voordoen dan stellen wij het zeer op prijs als u hierover in gesprek gaat met ons. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om de kwaliteit van zorg en onze dienstverlening te verbeteren.
Op deze pagina informeren wij u hoe u om kunt gaan met een klacht, waar u in eerste instantie terecht kunt en wat de klachtenfunctionaris voor u kan betekenen. Ook verwijzen wij u naar de benodigde contact en informatie gegevens.

Meer informatie?

Voor de cliënten van de verpleegunit van De Mieden is de klachtenregeling van De Hoven van kracht: klik hier
De papieren versie van de uitgebreide klachtenregeling cliënten is op te vragen bij de klachtenfunctionaris

Info-graphic klachtenprocedure

infographic_klachtenprocedure

Activiteitenkalender

Klik op een datum met een blauw kader om de activiteit(en) op die dag te bekijken. De geheel blauwe datum is vandaag.
 

november

z m d w d v z
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
Notatie: 11/25/2017
Klik op een datum om
een activiteit te bekijken